středa 11. listopadu 2015

Chocolate book TAG

1. Tmavá čokoláda - kniha, která pojednává o temném tématu (např.: zneužívání, domácí násilí, šikana atd.)
2. Bílá čokoláda - vaše oblíbená kniha - milá/pozitivní/humorná
3. Mléčná čokoláda - kniha, která je tak absolutně boží, že jste ji nedokázali odložit a museli číst dál a dál
4. Čokoláda s karamelovou náplní - kniha, u jejíhož čtení jste měli pocit, že jste celí ulepení, jak sladká byla
5. Kit-kat bez oplatky - kniha, která vás v poslední době nejvíce překvapila
6. Snickers - kniha, ze které jste šíleli
7. Horká čokoláda se šlehačkou a marshmallows - kniha, kterou byste si vybrali pro poklidné čtení
8. Bonboniéra - série, o které si myslíte, že je v ní něco pro každého, a proto by mohla zaujmout široký okruh čtenářů




Co je lepšího než čokoláda? Hořká s lískovými či jinými oříšky...mléčná, bílá, na vaření či s různými příchutěmi...hmm..kdo by odolal?
Nedávno jsem na stránkách Knižní přátelství narazila na zajímavý knižní tag, který má s čokoládou trochu společného (ano, má ji v názvu). A tak jsem neodolala a zamyslela se. Protože zamýšlet se více o knížkách je pro mě aktuální téma. Nechápejte mě špatně, o knížkách přemýšlím. O té, co dočtu, tak hned. Nebo o té, co mě vyloženě uhrane, tak hodně dlouhou dobu. Ale tak, jakože bych musela více zapřemýšlet a vybírat, to jsem nikdy nedělala....takžeeee, jdeme na to J

Tmavá čokoláda - kniha, která pojednává o temném tématu (např.: zneužívání, domácí násilí, šikana atd.)
Knihu s temným tématem jako je domácí násilí jsem četla a jmenovala se Zavři očka svý od Suzanne Redfearnové. Ač vypadá Gordon jako sympatický chlap, tak za zavřenými dveřmi se z něj stává netvor. Jillian to nemá lehké, ale zvládne sebrat veškerou svojí odvahu, děti a zmizet.
Ještě mě napadla jedna kniha, která je tmavá nejen tématem, ale i obálkou a jmenuje se Plavat se žraloky od Claire Bidwell Smithové. Téma smrti je náročné a určitě není pro kdekoho. Ale zase na druhou stranu je to téma plné uvědomění. Claire pohřbívá oba své rodiče. Musí se s touto ztrátou vyrovnat a znovu začít žít.

Bílá čokoláda - vaše oblíbená kniha - milá/pozitivní/humorná
Věčná dobrodružství kapitána školky a nebo Možná, možná ne od Roberta Fulghuma. Krásné, vtipné, pozitivní, humorné. Stoprocentně.

Mléčná čokoláda - kniha, která je tak absolutně boží, že jste ji nedokázali odložit a museli číst dál a dál
Ač se obálkou na mléčnou čokoládu moc nehodí, tak určitě Na hraně zapomnění od J.A.Redmerski. Ta kniha mě dostala. Přečetla/zhltla jsem ji za den a nemohla se odtrhnout. Úžasná byla!

Čokoláda s karamelovou náplní - kniha, u jejíhož čtení jste měli pocit, že jste celí ulepení, jak sladká byla
Nejsem si jistá, jestli jsem tak mega sladkou knihu někdy četla nebo ji měla v knihovně. Ale co je tak na mé poměry krásné a sladké byla knížka od Alexandry Potter Není přání jako přání. Je úžasná. Od první chvíle je Vám jasné, jak to dopadne. Určitě v tomto směru nemám pocit, že by ta sladkost byla na škodu.

Kit-kat bez oplatky - kniha, která vás v poslední době nejvíce překvapila
Tak to je jistojistě kniha od Jodi Picoultové s názvem Čas odejít. Z ní jsem byla hodně paf a musela o ní přemýšlet. A konec byl opravdu skvěle zvratový a nečekaný!

Snickers - kniha, ze které jste šíleli
Eleanor a Park od Rainbow Rowellové. Úžasná kniha! Opět jedna z mých oblíbených, kterou jsem musela držet v ruce pořád a která mě přiváděla do transu a šílenství. Opět šílenství v dobré míře.

Horká čokoláda se šlehačkou a marshmallows - kniha, kterou byste si vybrali pro poklidné čtení
Tak tady bych vybrala Malé ženy od L.M.Alcottové. Četla jsem je nedávno v rámci našeho soukromého knižního klubu a bylo to takové pohodové, nic moc nervy drásajícího s krásným příběhem.

Bonboniéra - série, o které si myslíte, že je v ní něco pro každého, a proto by mohla zaujmout široký okruh čtenářů
To je oříšek, ale po delších úvahách bych vybrala sérii od Roberta Fulghuma s názvem Třetí přání. Má tři díly, knihy mají ucházející počet stran a já jsem z nich úplně okouzlená a odvařená. Hodně myšlenek, nápadů, úžasných témat, najdete tam i milostnou zápletku, navštívíte spoustu míst a budete se jednoduše bavit. Dle mého J 


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥