středa 30. března 2016

Užívejme života: knihy, koncert, bylinky


První tři měsíce roku 2016 jsou téměř za námi a já si tak říkám, co všechno jsem stihla udělat, přečíst, uvařit a oblíbit si. Říkala jsem si, že bych to mohla sepisovat častěji, ale tak nějak na to vždycky zapomenu. Nedivte se. Zjišťuji, že na mateřské to není vůbec nic divného, vytěsňovat některé věci. Je toho na mě občas docela dost a abych se z toho nezbláznila, tak mi mozek vypomáhá tím, že občas něco smázne...však to určitě znáte...doufám :o)

Začala bych u knih, mého nejoblíbenějšího tématu :-)

Za předešlé tři měsíce jsem přečetla celkem 13 knih.

1. Smrtící žár – Patricia Briggs
2. Tentokrát to bude jinak – Alexandra Potter
3. Úlovek – Taylor Stevens
4. Kam se poděla Elizabeth – Emma Healey
5. Miláček – Guy de Maupassant
6. Kniha života – Deborah Harkness
7. Tvůj báječný život – Liz Fenton, Lisa Steink
8. Jeden den – David Nicholls
9. Rudá jako rubín – Kerstin Gier
10. Zamilovaná hypnotizérka – Liane Moriarty
11. Odvrácená tvář lásky – Coleen Hoover
12. Marcelo ve skutečném světě – Francesco X.Stork
13. Zimní moře – Susanna Kearsley

Nejvíc stran měla kniha Kniha života od Deborah Harkness v počtu 512.
Nejvíc vytočená jsem byla z knihy Miláček od Guy de Maupassanta.
Nejvíc jsem se zasmála u knihy Tentokrát to bude jinak od Alexandry Potter.
Nejvíc jsem zhltla knihu Odvrácená tvář lásky od Coleen Hoover.
Nejzajímavější téma měla kniha Zamilovaná hypnotizérka od Liane Moriarty.
Nejvíc se mi líbila obálka knihy Rudá jako rubín od Kerstin Gier.


Kromě knih jsem si taky oblíbila několik dalších činností.

Začala jsem si psát deník radostných událostí.
Přestala jsem jíst lepek, nebo se o to alespoň snažím.
Začala jsem více zkoušet nové recepty.
Do svého jídelníčku jsem díky tomu zapojila víc pohanky (pohanka do každého koláče, do sušenek, pohankové palačinky, jako zahušťovadlo) a ovesných vloček (ty jsem prostě vynechat nemohla).
Začala jsem víc cvičit a pořídila si kettlebel.
Oblíbila jsem si písničku Mám boky jako skříň od Ewy Farné. (oblíbily si ji i naše děti)


nálada byla jako na horské dráze. Jednou šťastná, podruhé v depce.
Objevila jsem nový blog, na kterém jsem začala být závislá :-)
Mám pocit, že má potřeba kofeinu značně vzrostla.
Začala jsem se víc zajímat o kávu a její přípravu.
Zjistila jsem, že ne všichni přátele jsou napořád.
Napsala jsem první příručku, kterou jsem věnovala kamarádce k narozeninám.
Můj seznam knih, které si chci přečíst se prapodivně zvětšil.
Dostala jsem jízdní kolo, které jsem ještě nevyzkoušela.
Konečně jsem do hlavy dostala představu našeho budoucího obýváku.
Po strááááášně dlouhé době jsem byla na koncertě, který byl naprosto úžasný!
Navštívili jsme s manželem kamarády a zahráli si novou společenskou hru. Opět nadšenost, i když jsem prohrála:o)
Sešla jsem se po dlouhé době s holkama z bývalé práce a dala si medovinu.
Začala jsem se víc vzdělávat v oblasti bylinkového poradenství.
Začala jsem psát víc článků na blog.
Opět jsem začala koukat na Gilmorky a nejsem schopná v televizi sledovat nic jiného.
Po přečtení knih Rudá jako rubín, Jeden den, Miláček jsem viděla i jejich filmové zpracování.
Začali jsme opět keškovat. S dětmi je to větší zábava.

A to je asi tak vše, co mě napadlo mí drazí.
Jak jste na tom vy? Co nejlepšího a nejhezčího vás potkalo v předešlých třech měsících?

Mějte se krásně a užívejte první jarní dny.




 Safienka


PS: Již stokrát přehrané ;-)

Trochu do rytmu...


Trochu k rozjímání...




2 komentáře:

  1. Za poslední tři měsíce jsem zažila jen jednu velkou věc a sice začala jsem k sobě být velmi upřímná a hrozně se mi ulehčilo. Keškujeme taky a chci si na to nechat udělat razítko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímnost je skvělá vlastnost, zvlášť když ji používáme sami k sobě! Věřím, že člověku je hned líp a cítí se svobodnější. My zase přemýšlíme, že bychom někde poprvé kešku založili :) Krásný den:)

      Vymazat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥