neděle 11. prosince 2016

11.prosinec - Polopyžamový den

Tak dneska bylo teda hnusně. Jo, foukalo tam jak o závod a k tomu ještě pršelo. Původně jsme chtěli jet vybrat stromeček, ale nakonec jsme se celý celičký den váleli doma u pohádek.

A protože jsem si mohla o malilinkatou chvilku přispat, měla jsem chuť být velký kus dne v pyžamu. A tak se taky stalo.

Zdroj
Vivi na svůj blog vybrala vánoční filmy, tak jsem se nechala inspirovat a dneska jsme po Velké vánoční jízdě koukali na pohádku O myšce a medvědovi a bylo to tááák moc hezké a neokoukané :-) Pak následoval Polární expres a nakonec Rio, Krtek a Červený traktůrek. Asi tak můžete tušit, kdo se díval na co :o)

Taky jsem se vrhla na další dávku knoflíkových perníčků, děti samozřejmě "pomáhaly".

A to je tak z dnešního dne všechno. Zjistila jsem, že dávají Sex ve městě 2, tak jdu na to :-)

Jinak přeji krásnou třetí adventní neděli ;-)


Mávám a posílám jednu zafoukanou;-)
Safienka



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥