pátek 16. prosince 2016

16.prosinec - Krtek a Morgan

A tak tu sedím, nohy mám nahoře (opět), vedle sebe skleničku míchaného pitiva (Coca-Cola a Captain Morgan) a koukám na Vánoční příběh z roku 1983. Říkám si, jestli půjdu něco dělat a nebo na to dneska kašlu.Vidím to na strašně moc velku pohodu s filmem, vanou, knihou a něčím strašně moc voňavým. Hmmm...



Nějak to dneska nebylo ono. I děti měly náladky. Takže jsem ráda, že jsme to přežili ve zdraví, i když s krtkem. Ani nevím, kde se vzala (asi ty blížící se Vánoce) chuť na rum, ale byla tam. Takže proč ne.

Už jen 8 dní do Vánoc. Ještě 8 a nebo už jen 8? Já vůbec nevím:o) V zásobě mám už pěkný seznam filmů a začínají mi v hlavě houkat seznamy, co bych ještě chtěla. Jsem na sebe zvědavá.

Tak já jdu relaxovat. Mějte krásný pátek,

Mávám,

Safienka




4 komentáře:

  1. Umíš si ty večery krásně užívat! Hned bych si dala takovýhle relaxační večer.. :) A na ty seznamy jsem hrozně zvedava.. doufam ze na me cekaji v dalším článku, který jsem ještě necetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bludičko Bludičková :) Tak si takový udělej ;) co ti v tom brání? a se seznamy to určitě někdy nějak vymyslím ;) Mávám, Saf.

      Vymazat
  2. Brání mi v tom, že ten náš prcek spí jedine, když spím vedle něj, takže spát chodíme vlastně tak nějak spolu, mezi 22.30 a 23.30. Snad se to časem změní :) Z dalšího článku jsem si opsala další film,snad ho zkouknu. Na seznamy se tesim! Ještě si vybavuju ten inspirativní podzimní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to sis na sebe upletla pěkný bič teda.. Tak držím palce, aby jsi měla co nejdřív čas i na sebe ;) <3 Safienka

      Vymazat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥