pondělí 23. ledna 2017

Co mám na sobě ráda a za co se obdivuji?

Nedávno jsem na stránkách Anetky narazila na zajímavý článek o tom, co máme na sobě vlastně rádi. Protože víte co...ono to tak sobecky přiznat a vlastně se z toho radovat ... není tak lehké, jako si říkat, co nás na nás štve a co bychom chtěli změnit a odnaučit se.

A je to velká škoda. Smýšlet rychleji a jistěji o tom, co je horší a ne tak hezké a koukatelné. Letošní rok má být lepší, úžasnější a prostě celý pozitivní, takže proč to nevyzkoušet a nepodívat se na ty svoje klady hned na začátku. Ať máme celý rok co vylepšovat a dopisovat.

Já začínám na krásných 12 bodech, které se mi na mně líbí a které na sobě obdivuji.

Tak pojďme na to.



Co mám na sobě nejradši?


1. Že se dovedu nadchnout pro věc. I když nevím, jestli to občas není až prokletí. Ale ne, mám to ráda. Má to takovou správnou energii, která mě dokáže vyburcovat víc jak kafe. A to je co říct. :)

2. Že píši čtivě. Když jsem byla na základce, tak bych tomu nevěřila, ale je to tak. Občas se až zarazím, jak se mi některé texty líbí. To jsem jako psala já? Hmm...asi dobré postavení hvězd. (PS: Vždycky je jednodušší, svést to na něco jiného, než přiznat, že jsem tak dobrá.)

3. Že tak ráda a často a rychle čtu. Jo, tak na to jsem na sebe pyšná. A že mi to drží už od mala a pořád baví. Vlastně ne, baví mě to čím dál víc.

4. Že jsem kreativní. Baví mě cokoliv tvořit. Musím na to mít tu správnou náladu, ale je to tam a když se na to dá koukat, tak mám fakt radost a všem bych to nejradši ukazovala a pořád se tím chlubila.

5. Že umím dobře uvařit/upéct.
Pamatuji na své začátky, když jsem udělala první svíčkovou s domácím knedlíkem a nebo upekla fakt dobrý koláč. Nemají se doma špatně, když mám zrovna náladu vařit/péct. :o)

6. Dokáži dobře naslouchat a jsem empatická. Mám ascendent ve Vahách a vždycky všechno potřebuji mít vyrovnané. Na všech stranách, ve vší spravedlnosti. Proto si myslím, že dokáži dobře naslouchat. Vlastně ani nevím, jestli je to pochopitelné, ale baví mě to. Vnímat názory a postoje druhých, ač se třeba neshodují s těmi mými.

7. Líbím se sama sobě. Zvlášť když se ta fotka povede. A jsem fotogenická. To už jste si asi všimli. Baví mě to, protože mám ráda krásné fotky. Jsem k sobě dost kritická, ale když se povedou, tak jsem fakt pyšná. Za což vlastně nemůžu jen já, ale radost mám velkou. Někdy se dokáži pěkně obléknout a být za kočku. Někdy to jde.

8. Dokáži namotivovat.
Myslím si, že dokáži vyhecovat druhé. Namotivovat je k nějaké činnosti. Nejlépe samozřejmě ke čtení knihy.;-)

9. Že mám cit pro výběr. Mám ráda svůj cit pro výběr. Není to vždy stoprocentní, ale ve většině případů poznám to svoje. Jako by to ke mně odjakživa patřilo. Boží to je.

10. Že jsem celkem rychlá. Ve všem. Dokážu pracovat rychle. Mít vše za chvíli hotovo a prostě ta vnitřní energie je občas dost velká, aby zvládla i náročnější úkoly.

11. Začínám vytvářet pěkné fotky. Baví mě to. Fotím mobilem, protože ten náš foťáček to líp bohužel neumí. Ale i tak, je to zábava.

12. Poslední takový ne úplně můj záslužný čin, spíš náš společný s mužem..že máme doma krásně dvě děti. Jsou úžasné a musím je až obdivovat, jak jsou pro mě dokonalé. :-) A občas se teda taky umím kouknout vedle, když řvou jak tuři. :D


A to je z mé dnešní zpovědnice vše. Zkuste to taky, uvidíte jak je to úsměvné a hlavně to dobře zvedá náladu. Bylo by fajn, kdyby se člověk dostal k vysokým číslům, které uvádějí, proč se máme tak rádi. 





Pojďte do toho.






A určitě dejte vědět jak vám to šlo ;-)
Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥