pátek 28. dubna 2017

Jarní nakopávací deník (úvod)

Pořád tady mudruji nad tím, co bych chtěla psát, kdy to psát a jak to nejlíp uchopit. Protože mám pocit, že má prokrastinace se vzdaluje a moje hlava se začíná zavařovat různými nápady, rozhodla jsem se k velké slávě vrátit k dennodenním zápiskům. Byla bych moc ráda, kdyby to bavilo vás i mě a celkově to mělo nějaký smysl. Rozhodla jsem se tedy vytvořit takový malý nakopávací jarní deník (podobný styl, jako byl ten předvánoční).

Zdroj

Je to totiž jasné...jaro je letos opravdu všelijaké a nedá se očekávat nic. Možná ani léto nebude jistota. Třeba bude chumelit až do prosince. Naše děti by kvitovaly, neboť by si pořádně užily sáňky a boby...Mě by ale jistojistě brzy kleplo, protože pořád je někde strojit, svlékat, strojit, utírat nudli a mrznout, to fakt ne.

Jako snad každý rok, tak i letos mám pocit, že bych měla shodit několik kil, oloupat zimní seschlou kůži, dodat tvářím trochu barvy, hlavě trochu vzduchu a myšlenkám nový motivační elán. Jako každý rok mám velké plány a držím si strašně moc palce, abych je dokázala převést do praxe a nezůstávala jen u teorií nebo konců, které vznikly v popudu slabé vůle či velké netrpělivosti.

Nebudu tady slibovat hory doly, protože prostě normální stereotypní život na rodičáku s dvěma malými dětmi za zadkem, ale tak, uvidíme...uvidíme, třeba budeme překvapeni. Protože co víc chtít, než veselejší, šťastnější a lepší život?

Můžete se tedy těšit. Nebudu vybírat nějaké speciální datum, prostě jednou začnu :o) Tak...a je to ;-)


Mějte krásný večer,

mávám,

Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥