pondělí 15. května 2017

15.květen - Bylinné čaje

Letošní jaro mi dává zabrat.
Už nějaký týden, vlastně to už bude asi několikátý měsíc, se nám doma táhne takové cosi, poletující a vůbec ne příjemné a já se to snažím zahánět vším možným. Snažím se brát léky přírodní, které nejsou založené na chemii.
Poslední dny nejčastěji piji bylinkové čaje. Střídám tři a říkám si, jestli to moje tělo pobírá. Ale tak snad jo. 

A jaké jsou mé aktuálně oblíbené?

Děčínská směs od Grešíka (sléz, květ, maliník list, fenykl plod, proskurnik kořen, len semeno, jitrocel list, lékořice kořen, černý bez květ a máta peprná nať ... samozřejmě vše na nachlazení, rýmu, kašel atd.).

Ledvinový bylinný čaj (svízel nať, jasan list, bříza list, tužebník nať, zlatobýl nať....to vše na ledviný a močák). 

Antikandin od Dr. Popova (sporýš nať, bez černý květ, heřmánek květ, červené lapacho kůra, pýr oddenek, tužebník nať, bazalka nať a hřebíček nať .... to vše na gynekologické problémy).


Jo, je to veselý :-) A jaké bylinné čaje nejčastěji pijete vy?


Jinak krásný den přeji,
Safienka

2 komentáře:

  1. Ja uz piju jenom bylinkové čaje. Vzdala jsem se kofeinu i teinu a uzdravila si tak žaludek 😊 Nejradši mám asi matu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, máta..ta je vynikající :) zkoušela jsi pít Chai Latte? to je taky výborný!

      Vymazat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥