pátek 19. května 2017

18.- 19.května - Na večeři

A zase tu máme Tea Tree olejíček všude, dvě pobíhající děti, které už se začínají nudit prý a neustále poházené hračky všude. Snad už jsem si na to i zvykla.

Už půl roku se těším na koncert, který měl být dnes (myšleno včera). No, včera (předevčírem) jsme zjistili, že se pro nemoc ruší a překládá na konec října. Co na to říct. Ale tak jsme se s kamarády dohodli, že místo toho zajdeme někam na dobrou večeři. Když už máme to hlídání a volný večer.

Bylo to moc fajn a já mohu doporučit restauraci Chicago Grill v Liberci. Dala jsem si výborný zeleninový salát s kuřecími kousky, chilli a medem. Co vám budu povídat, bylo to vynikající.

Včerejší report jsem vám včera skoro i postovala, akorát jsem byla tak vyřízená, že jsem místo toho padla do postele a snažila se přežít další ulítanou noc. Snad už beru na milost i to, že mi všichni říkají, že sice 6 týdnů doma nic moc, ale aspoň to budu mít za sebou. Jo, už bych víckrát opravdu nechtěla.

Jelikož měly děti na dopoledne zajištěné hlídání, mohla jsem si doma zasportovat a vyrazit do města. A bylo tam teda vedro vám povím. I když asi vám to vlastně nemusím moc povídat :o) A pak už šly mé nervy kamsi na výlet.

Ale je večer, já si jdu konečně zase číst. Loučím se s vámi a přeji krásný zbytek pátku.


Safienka


PS: Úplně jsem zapomněla, jaké to je, mít na nohou nové nevyšlapané botky a jít někam dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥