pondělí 1. května 2017

1.květen - Žehlil jsi někdy?

A mám dožehleno. Vzala jsem to hopem (téměř celé odpoledne), ale mám zase na týden hotovo (bože, na týden). A dokonce jsem to dneska dala i bez skleničky vína...:o)

Jinak se nic extra nedělo. Děti byly na dvou hřištích, já vařila, prala, žehlila, pekla housky a koukala na filmy. U žehlení jsem rozkoukala jeden romantický film (Než jsem tě poznala) a následně s dětmi koukala na pohádku (Odvážná Vaina), která se mi moc líbila. :)

Ač se snažím z hlavy vydolovat cokoliv z dneška, co by bylo nakopávací, tak mě napadá jen pár myšlenek.
Lepší je vše udělat na ráz, než to šolichat několik dní (viz prádlo).
Všechno, co kolem sebe metá metelesky blesky, potřebuje strašně moc lásky (viz pohádka).

Jooo a dneska má můj oblíbený seriál Lucifer po několikaměsíční odmlce další pokračování. Juch!





Mějte se bájově,
Safienka


1 komentář:

  1. Když jsem byla mladší, přijela jsem z intru a všechno prádlo šup do pračky. To měla vždy maminka ohromnou radost, že se jí vrátilo dítě a samozřejmě s sebou dovezlo i tuny a tuny prádla. Joo ty pohledy, kdy jsem se vracela ze školy.. Nezapomenutelné. A práce nekončila, ještě totiž musela na řadu přijít práce s parním generátorem.

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥