sobota 20. května 2017

20. květen - Vyhoďte je z domu ven!

Miluji ty motivační, nakopávací a nenápadné rady, které vám tak nějak padnou do noty a dodají vám spoustu nové energie.
To se mi stalo včera, když jsem zase po nějaké době zabrousila na stránky Krkavčí matky, přečetla si nejnovější článek, který je určitě taky moc zajímavý (o přirozeném procesu učení u dětí) a pak jsem "náhodou" objevila vydanou e-knihu s názvem Vyhoďte je z domu ven!
Naprosto parádní seznam 7 věcí, které byste si ve svém životě měli přehodnotit. Televize, chytré telefony, sociální sítě, lepší strava atd.
Doma se o tom bavíme už nějakou dobu, že pošleme televizi někam dál a zkusíme to bez ní a teď nám to dodalo opět krev do žil a naše plány začínají mít konkrétnější datum. Tak uvidíme, uvidíme.
Každopádně dneska ráno jsem se vzbudila a věděla jsem, že budu uklízet a vyhazovat a bylo mi strašně dobře.
Ale teď už jdu číst a spát.

Jo a ještě jedna pěkná...ale spíš na ráno, na rozhýbání ;-)




Mějte se báječně a příště zase nějaká ta sportovní motivace.

Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥