úterý 2. května 2017

2.květen - Přeměnit sen v konkrétní představu

Radši nic neplánovat. Opravdu. Ale přát si můžete cokoliv! 

Dneska u nás celé dopoledne pršelo. Tak dlouho jsem čekala, než přestane, abychom vyrazili s dětmi do školky, že vůbec nepřestávalo a my museli vyrazit. 
 
Odpoledne jsem si šla vybrat nové obroučky a teprve až když jsem byla ve městě, tak mi došlo, že jsem si měla vzít čočky, abych ty obroučky vůbec viděla. Opravdu můj mozek nepracuje, tak jak bych chtěla. Ale co už. Věřím v lepší zítřky. A všechno házím na to, že jsem už 4 roky doma.

A pak jsem se dozvěděla, že ten fňukající,stěžující a zimomřivý stav mého dítěte má své opodstatnění. Maruška má neštovice. Do stropu neskákám, ale říkám si, že lepší teď před létem než pak v létě. 

Ale nakopávací den přeci jen trochu byl. V nějaký nestřežený moment (nejspíš u kávy) mi prolétlo hlavou, že bych si měla sesumírovat a někam napsat věci, které opravdu chci. V hlavě mi létají představy, které potřebuji uchopit a udat jim konkrétní tvary. Myslím, že v tomto směru můžeme mířit jak vysoko chceme. Je to jen na nás. Jen je třeba si uvědomit, že snít můžeme, ale nic nám samo od sebe do klína nespadne. Je potřeba vynaložit trochu energie a úsilí, abychom dosáhli toho, po čem opravdu toužíme. 

Já už svůj seznam dneska začala. A je to opravdu skvělé.



Taky jsem dneska vyzkoušela nové dva recepty na sladkou snídani. Obojí bylo vynikající, takže mohu jen a jen doporučit. 
První byl TVAROŽNÍK: Smícháte 2 tvarohy, vajíčko, 4 lžíce medu, lžíci kokosového oleje, půl hrnečku rozemletých ovesných vloček a dáte do formy. Pečete v troubě na 180st asi 30min. Potom vypnete stupně a necháte tam do rána. Podávala jsem s teplým lesním ovocem a bylo to opravdu vynikající!
Druhým byl JABLEČNÝ KOLÁČ od Kristiny, Recept zde.

A to je pro dnešek vše:-)

Mějte se báječně,
Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥