úterý 30. května 2017

30.května - Jen si tak trsnout

Jedno ledové kafe a venku 33st.
Zjistila jsem zajímavou věc. Nejen sluníčko mi dokáže vylepšit náladu, ale je to i hopsání a poskakování do hudby. Taková směs salsy, samby, jivu a hulahopu. Dneska mě to až překvapilo, jaký to na mě mělo účinek. Opravdu že jo.

Odpoledne jsem si i přes to vedro chtěla zacvičit a na začátek jsem se potřebovala trochu rozpohybovat, rozehřát (ne že bych z toho dusna nebyla rozehřátá, ale víte jak..). A protože Maruška přišla s tím, že chce nějakou pěknou písničku, pustily jsme si jednu pěknou taneční a začaly tančit po kuchyni a byla to opravdu sranda a pěkná zahřívačka. A bylo mi u toho moc fajn. Prostě si jen tak zakřepčit, když to bude ještě jako zahřívací bonus k cvičení, tím líp.

A co udělalo dneska radost vám? :-)


Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥